Subscribe:Posts Comments

Saturday, January 8, 2011

TEMPAHAN BAJU PRO - ASPIRASI UTHM DI BUKA SEKARANG!!!!

TEMPAHAN BAJU PRO - ASPIRASI UTHM DI BUKA SEKARANG!!!! HANYA RM26 SAHAJA!!!

p/s : Tekan gambar untuk besarkan. ( zoom)



PELANCARAN Baju Pro Aspirasi UTHM (Lengan pendek & panjang) | TEMPAHAN DIBUKA SEKARANG!! Mahasiswa UTHM yang ingin membeli baju ini di alu-alukan untuk menempah baju ini. 

E-MAIL TEMPAHAN ANDA : setiausaha.aspirasi@gmail.com. 

Sertakan Nama : No Telefon : Saiz "BERSAMA ASPIRASI MEMBINA KEGEMILANGAN MAHASISWA" \0/.

Sila copy dan Tag kawan2 anda. =)





7 comments:

  1. design pun ambik design UMNO...macam barua ank didik UMNO kampus ni

    ReplyDelete
  2. jeles ke orang ade design sendiri?
    orang yg xde pendirian dan tau bantai je lagi la barua dari seorang barua

    ReplyDelete
  3. ni lukis pakai paint ka?haha.bodoh!

    ReplyDelete
  4. aku pelik r..apasal sesorg tue akan dengki dgan kerja org lain..tau maki hamun dan mengeji..kalu rasa sesuatu tue kurang baik cuba perbaikan..xperlu bercakap tapi tak tahu tujuan..

    ReplyDelete
  5. lebih sedih kalau yg ckp tu mahasiswa jugak.. bckp mcm xde intelek yg ckup bg seorg mahasiswa.. klu kau sokong proM ke PAS ke itu kau punya pasal.. design bju ni xmyusahkan sesape pon.. Setahu aku pro pmbgkang ni ckp agama pndai tp knpa slalu bahasa kesat ni keluar dr mulut korg.. adeh.. ptt la pmbgkang xmaju2 kat negara ni.. xde pndirian.

    ReplyDelete
  6. nie bju nie msh ble tmph ka g nie....????
    huuhhuh

    ReplyDelete
  7. boleh2.

    email jer

    ReplyDelete